Thursday, November 19, 2009

Bila Da Teringat Kenangan Lama..

Posted by Zurin Zakarya at 10:45 PM
urmmm...
tepat jam 8 malam..
sedang menonton buletin utama di tv3..
tiba2 aku teringat akan something...
teringat kenangan lama kat plkn dulu..
n terus aku carikk gambar2 yang da lapuk tue...
aku scan ke computerrr...
pastue...meneruskan proses mengedit gambar2 tersebut..
kelakar pown ada
bila tgk balik gambar2..ni..
camnelah hidup member2 plkn aku..yang laen..
yang rapat dengan aku..pown..
yang terkini aku...taw
mak aku pelik...
napelah..tiba2 aku carikk gambar2 lama tue sume..
n agak menyesal jugak..sbbnyerrr..
aku da koyakkkan gambar aku n seseorang yang aku kenal kat sana..
kerana ada kes yang aku xkan lupa sampai skrunk..
aku dah terkoyak gambar..tue..
ni je,sebahagian yang ada kat aku..

(time ni,masa aku gi camping kat Taman Lagenda,Langkawi Kedah..)

(ni pulak..masa gi menebak kat tempat latihan menembak askar2...aku da xingat..ni aku ngan gud frenz aku kat sana..nama di syeqah)

(ni..skandal cina aku..kat sana..haha..xdelah maen2 jer..nama dia leong wen kin)

(ni pulak kawan satu dorm dengan aku...dia pown baek..nama dia jazilah...)

(gambar ni pown..time aku n kawan2 aku yang digelarkan Gang "Gangster"..kat sana..sebelah aku ni,nama dia Salsabila,Gee,Asma..)
Wa..manyak rindu sama mereka..sume..
n rindu kem beringin beach resort,langkawi..kedah..

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review